[KOMERCE] Redukce z TQFP100

MK info@mcu.cz
Středa Prosinec 7 09:17:16 CET 2005

>Dalsi, pro nekoho nepodstatny rozdil, je v tom, že pokud u tohle2 chcete
>upgradovat firmware, tak musite mit po ruce ISP >programator, kterym
>aktivujete bootloader, provedete upgrade a pak zase zakazete bootloader...
>a vzdy znovu a znovu pri nove verzi >AVR studia (mozna se to zmenilo, ale
>tak nejak to bylo cca pred rokem) :-)))

To sice uz neni pravda vice jak rok - od verze 2.0 k upgadu FW staci jen
prizemnit jeden pin na konektoru,
ale na druhou stranu se o tom na strankach taktne mlci a popis je dostupny
jen v letacku http://www.mcu.cz/files/products/AVRminiICE_v20_cz.pdf

Mimochodem, prave jde do prodeje verze 3.0, ktera krome JTAGICE umi i
AVR-ISP (STK500)
a AVR-PROG (AN910) Stale ve stejne krytce, s jednou ATmega16L a bez jumperu
.-)))))))
Takove to dnes modni: "Tri v jednom" :-))))
Jen uz nebude stacit to jen prekreslit a preroutovat :-))))))))

Take se nechavam inspirovat u jinych (a vzdy to uvadim), tak proc zrovna
www.mcu.cz by melo byt vyjimkou :-))))
Na druhou stranu vim o jedinem cloveku, ktery u sve konstrukce zpetne
odkazuje na www.mcu.cz jako na zdroj inspirace
Ma me to stvat ??? Proboha proc ???

Kdyz jsem si preoral
http://www.siwawi.arubi.uni-kl.de/avr_projects/evertool/index.html
k obrazu svemu http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=453
a nasledne ho zminimalizoval a zoptimalizoval FW k co nejpohodlnejsimu
pouziti
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=491
tak jsem se take dozvedel, ze jsem jen vykradl nekoho jineho.
Osobne me ale vic stvala negativni kampan rozpoutana Martinem Thomasem
(autor EverToolu),
po tom co jsem odmitl akceptovat cenu za licencni poplatek za jeho
bootloader s tim, ze si
naprogramuji vlastni (coz jsem take za jdno odpoledne udelal) :-)))))))
Zrejme nemohl rozdychat to, ze jsem mu s klidem poslal sve zdrojaky

S pozdravem
MK