Zdrojaky v casopise

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Středa Prosinec 7 09:11:11 CET 2005

K tomu DDS: za SW jsem zodpovedny ja, jeste ladim komunikaci s displejem
(nejspis vadna inicializace?), menu a funkcnost je temer hotova (chybi
otestovat atenuator) a dopsat komunikaci pres RS-232. Ovladaci SW k PC
uz mam hotovy.

Funkcni verze popsana v AR bude zdarma ke stazeni (minimalne jako HEX),
pripadne dodelavky na prani zakazniku uz jako zakazkovy vyvoj.

To je dobry model, ne? :-)

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz
http://edisonovo.info

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Wednesday, December 07, 2005 8:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zdrojaky v casopise

> Ja treba jsem kdysi davno hodne cetl ruzne nemecke casopisy o
> elektronice, kde se publikovaly takove clanky, a tam to vzdy bylo
> kompletni.

Tak nam zas ten Fenix povstal z popela :-))))))
Celkem bych doporucil kazdemu aby si na vlastni kuzi odzkousel alespon
jednu (nejlepe role): vydavatel - autor.

Mimochodem - neznam ve svete casopis (natoz sprechajici), kde by ke
KAZDEMU
clanlu
byl zaroven publikovan VZDY i odpovidajici kod. A to prosim louskam kde
jaky
platek
s relevantni tematikou jiz nejakych tricet let. Mozna nejvice se uvedene

utopii blizi
Circuit Cellar (potazmo predchudce Byte), ale opet je tam jen to
"blizi". Z
risskeho
bulvaru to snad byval C&T, ale i to jen castecne a v davne minulosti.
Elektor ani nahodou.

> Tady mi to pripada, ze si Flajzar vyda clanek za autorskou odmenu,
> ovsem ani ne tak kvuli te odmene nebo snad sve dobrotivosti, jako spis

> jen proto, ze si hned za clankem zaplati odkaz na svoji stavebnici.

Nikdy me neprestane prekvapovat, jak jsou nekteri lide vnimavi a dokazi
odhalit
tak prisne utajovane tajemstvi jako je PR clanek zamereny na prodej
nejakeho
produktu :-)))))

S pozdravem
MK