Zdrojaky v casopise

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Prosinec 7 07:05:25 CET 2005

On Wed, Dec 07, 2005 at 02:46:57AM +0100, APa wrote:

> A to je špatně?

Myslim, ze je to spis problem toho casopisu. Ja si pred
casem jeden do vlaku koupil (jinak se elektronikou moc nezabyvam),
a jsa zvykly z internetu na zdrojaky me to velmi nemile
prekvapilo. Priste uz si tenhle platek nekoupim
(leda ze bych hledal specialne neco konkretniho...),
cili: jejich problem....

P.