mikrovoltmetry

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Středa Prosinec 7 05:30:00 CET 2005

Zdravim,

Pokud jde o mikrovoltmetry, tak se asi budete divit, ale tento princip jsem
si nasel docela rychle:). Nicmene jak tu bylo zmineno, je to dosti stara
metoda a mne zajimaly metody i pro nizsi napeti, ktere se ani takto merit
neda. Jako nejzajimavejsi a taky nejnakladnejsi metoda, kterou jsem nasel je
vyuziti kvantového jevu, Josephsonova jevu, jenze tady je jiz potreba tekute
Helium a to zrovna neni zadarmo:). Napeti je prevedeno linearne na kmitocet,
jez lze merit...

S pozdravem,
                Marek Pavlu