Uzavirám dílnu - prodej

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 6 21:42:21 CET 2005

Zdravim vsechny,
vzhledem k tomu, ze nas dum prochazi privatizaci a najemnici se dohodli,
ze z moji dilny bude garsonka, tak se budu muset zbavit nekterych veci,
ktere v byte asi nevyuziji.
Dilna je v byvale kocarkarne a nechal jsem do ni udelat mrize.
Samotna mriz je interni uvnitr pred vylohou uvnitr. Da se tam pohybovat a
vystavovat zbozi.
Je resena tak, ze nad vyskou dveri je cast vcelku na celou sirku mistnosti.
Do vysky dveri je mriz skladaci, puvodne byl zamyslen obchod a to tak, aby
mriz nevadila.
Jeden ze skladacich dilcu jsou mrizove dvere pri pohledu zvenku umistene
vpravo.
Jsou vlastne za dvermi "kocarkarny" z venku. Ty byly take dodatecne osazeny.
Lze tedy budto jen otevrit mrizove dvere, nebo slozit jednoduse celou mriz a
zbyde jen pevna cast nade dvermi, ktera nikterak nevadi.
Cela konstrukce je velmi kvalitne provedena.
Od osazeni mrizi nebyl zaznamenan zadny pokus o vykradeni.
Zajemcum mohu poslat rozmery a hruby nakres mrize + foto detailu provedeni
konstrukce.
Po vybourani budou zrejme k mani i vnejsi dvere kocarkarny, pripadne cela
vnejsi cast vylohy.
Cena cca 11.000 za mrize a pripadny zbytek zrejme zdarma.
Byla to cena ze znamosti a u dotazovanych firem mi pred 4 roky nikdo
takovouto nebyl schopen nabidnout.
Mohu i zajistit upravu rozmeru u Vas namiste v rozumne lokalite od Prahy.
Smer Pribram je vitan.
Termin predani cca leden az brezen. Dilna mi mozna i jeste nejaky cas
zustane, ale zastaveni vnejsi casti je jiz jasne.
K mani budou i mrize na dvere zevnitr domu (ty jsou volne ihned).
Pokud by mel nekdo zajem tak prosim na soukromy mail.
Jinak budou k mani prubezne ruzne dilenske stoly za odvoz apod.
Pokud najdu nejake chutovky, ktere nechci vyhodit, tak je tady rad uvedu.
Dekuji za pochopeni a omlouvam se za delsi mail.
Jindra Polivka