OT: Re: Jak chladit SMDcko odspoda (omlouvam se)

Stanislav Šmejkal ssmejkal@gmail.com
Úterý Prosinec 6 21:31:09 CET 2005

Sasa - Viky - Svobodova napsal(a):
> Hmmm MP3 na tábor ? A o na ten tábor fakt musí ?
>
> Já bych na táboře zakázala i telefony, žel vedoucí je docela potřebují a
> tak je mají i děcka. Ale MP3 a podobné blbiny tam nepatří ...

Hmm, delali jsme tabor pro studenty VS a treba absence internetu se ukazala
byti fatalni pro spoustu lidi, nakonec jsme to vyresili nahrazkovou drogou
- GPRS sdilene peti notebooky.

Jednou moznosti je sehnat misto bez signalu a pouzivat vysilacky. Nevite o
nekom, kdo je schopen zapujcit cca 20 ks vysilacek s dosahem tak 10km ve
volne prirode za rozumnou cenu?

Standa