OT: Re: Jak chladit SMDcko odspoda (omlouvam se)

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Prosinec 6 20:50:58 CET 2005

Hmmm MP3 na tábor ? A o na ten tábor fakt musí ?

Já bych na táboře zakázala i telefony, žel vedoucí je docela potřebují a
tak je mají i děcka. Ale MP3 a podobné blbiny tam nepatří ...

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Serych@panska.cz napsal(a):

>Jojo. Mladej dostane k Vanocum MP3 prehravac, tak aby k tomu mel mobilni
>baterkama napajeny bednicky, kdyz pojede nekam na tabor atd.  Kdyz jsem
>koukal po hotovych bednickach na baterky, tak existuje snad jen jeden druh a
>stoji asi patnact stovek nebo kolik. Takhle se to zvladne s pasivnima
>bednickama za 150Kc a za cenu par pasivnich soucastek a prace.
>Je to konkretne TPA2008D. Moc hezkej broucek.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0549-1, 05.12.2005
Testovano: 6.12.2005 20:51:13