Oscar 1800MHz

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Prosinec 6 16:26:02 CET 2005

At 09:20 6.12.2005 +0100, Snail Instruments wrote:
>Je nejaka oblast, kde ma Oscar jenom 1800MHz? Jde mi hlavne o Prahu. Mam
>totiz Nokii 5110 (navic blokovanou na Tmobile). Abych neblbnul s
>odblokovanim a pak nezjistil, ze mi stejne nejde.

V Praze jede oskar skoro urcite jen na 1800, kdyz jsem mel oskari kartu tak
signal naskocil az nekde u Mlade Boleslavi.
Pokud jde o odblokovani tak ji pri nejblizsi ceste de Vrchlabi muzes vzit s
sebou a ja ti to odbloknu ;-)
BTW:Existuje 5110 na 900MHz a 5130 jen na 1800MHz Ale pokud vim tak u nas se
prodavali jen 5110

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz