Stabilizator 1.2V

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Prosinec 6 15:57:19 CET 2005

Osobne si myslim, ze 0,05V rozdil je v pohode. Nevim ted co pisou v datasheetu od LM317 o toleranci - jako jestli to muze byt napr. od 1,15 do 1,35 nebo tak.

Ale zadal jsem do Googlu "voltage regulator 1.1V" a nasel jsem napriklad tohle:

http://pdfserv.maxim-ic.com/en/ds/MAX1510.pdf

Jesi se da sehnat v CR, to Vam neporadim. Zkuste pripadne pohledat Googlem sam pro dalsi IO.

P.K.