mikroampermetr

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Prosinec 6 14:17:12 CET 2005

No a 200mV rozsah vlastne meri 20nA (10M) :o))

Danhard
********

Tomasek Ludek Alex napsal(a):
> Mam zalohovane zarizeni z baterie. Nejaka SRAM, + par dalsich obvodu.
> Potrebuju vedet jaky odber to vsechno ma s urcitymi obvody. Popripade co
> ve jeste muzu pridat. Jsem omezen velikosti pouzite zalohovaci baterie a
> samozrejme potrebuju aby zalohovani bezelo co nejdele. Odhaduju spotrebu
> kolem 30uA ale je o jen hruby odhad. Potreboval bych to vedet presneji.

1) bezne multimetry mivaji zakladni rozsah 200uA (tedy max. display
199,9uA) - to nevyhovuje, nebo jak?

2) pokud by ten proud byl vyrazne mene, pak tedy ten OZ, odpor, nejaky
ten kond, baterku a multimetr na V rozsahu, tot vse.

--
Jirka