mikroampermetr

Tomasek Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Úterý Prosinec 6 12:37:57 CET 2005

mno, s elektronikou moc nedelam, ale snazim se vzdelavat... Je pravda ze
puvodne jsem se ptal spise uz na hotove zarizeni.

Alex

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Tuesday, December 06, 2005 12:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: mikroampermetr

Tomasek Ludek Alex napsal(a):
> Tech 0.1 je rozsah. Jen jsem se trochu bal abych spravne nastavil ten
OZ
> aby mi rikal pravdu. Tedy jakou presnost odporu treba pouzit. Merit to
> muzu proti zemi. Ale asi mi ted unika jedna uplne zakladni vec.
Nemusim
> merit proud v serii se zarizenim? Takhle se meri jako proud na
delici...

Smarja... Tak proste ten bazmek nabastlite s baterkou (a merakem) jako
galvanicky plovouci a muzete merit jak chcete, ne? Transimpedancni
zesilovac se chova na vstupu jako zkrat (vzato idealne a samozrejme v
urcitem rozmezi proudu vzhledem k napajecimu napeti a zpetnovazebnimu
odporu).

Vubec jste neuvedl, wo co go. No a pokud nemate jasno v te opravdu
zakladni obvodarine - nebylo by lepsi, aby to udelal nekdo jiny?

--
Jirka