mikrovoltmetry

Zdeněk lada zdenek023@seznam.cz
Úterý Prosinec 6 03:50:33 CET 2005

Asi jsem  mimo téma ale mikrovoltmetr by se asi nejjednodušeji dal postavit
tak že by se malé ss napětí na vstupu pomocí modulátoru předělalo na
střídavé, následuje  stř zesilovač. No a na výstupu potom synchronní dedektor a za
ním klasický A/D převodník nebo dříve ručkový přístroj..
Takto fungují klasické mikrovoltmery.
Podle mě by to mohl postavit i amatér s přesností 1%.
Určitě vám to ale již někdo napsal.

Jinak jsem nedávno měřil ve škole oscilátor s Gunnovou diodou a jestli by jste měl zájem, pošlu vám skripta
s popisem principu oscilátoru s Gunnovou diodou.
Tak vysokou přesnost jakou požadujete ale tyto oscilátory nemají.
Zdeněk