Jeste pumpicka z Tesca

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Prosinec 5 13:08:06 CET 2005

Jen tak pro uplnost se vracim k ruccni pumpicce s manometrem z Tesca za 250Kc.

Musim potvrdit, ze ta cepicka na konci hadicky se musi fakt poradne natlacit na ventilek a pak packou utahnout, bylo slyset i trosku zasyceni, kolo slo pak nafouknout v pohode. Jina vec je, ze ten manometr nejak divne ukazuje, jesi se musim koukat kam az vyleze rucicka kdyz pumpuju, nevim, neprislo mi to az tak moc spolehlivy jako ukazatel tlaku. Proste jsem zapumpoval, rucicka vylezla a pak se kousek vratila, kdyz mi v klidu ukazovala cca 2 bary, tak beznym manometrem jsem nameril cca 2,4.

Kazdopadne za 250 korun je to dobra soucast nepovinny vybavy auta.

P.K.