Gunnovy diody?

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Neděle Prosinec 4 17:59:51 CET 2005

Zdravim,

Budouci fyzik:).

Sranda je v tom, ze ja NECHCI sladit ty dva oscilatory.
Stacilo by mi, kdyz nebudou ujizdet o stovky Hz za minutu.
Pak muzu rict, kdyz objekt stoji, ze rozdil kmitoctu z lokalniho oscilatoru
a prijimaneho signalu je nejake f0, ktere si proste muzu odpocitat.

Ziskat informaci, zda objekt stoji a nebo se pohybuje muzu...

Takze, pokud je teplota prijimace i vysilace stabilni(ac treba i rozdilna),
tak stale mohu dostat ono f0, ktere mne zbavi problemu se sladenim
oscilatoru, ktere sladit z principu nelze:).

Nebo jsem neco opomněl?

No, fakt je, ze rozdil kmitoctu je dosti maly, to je problem:(.
Druha vec je stabilita kmitoctu vzhledem k mechanickym otresum:(.

S pozdravem,
                Marek Pavlu