Gunnovy diody?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Prosinec 4 15:43:58 CET 2005

ano, ale tam je jeden zdroj, ktory sa pouziva aj na vysielanie aj ako
lokalny oscilator. V tomto pripade na absolutnej frekvencii ani
absolutnej stabilite velmi nezalezi.
V navrhovanom pripade z povodnej poziadavky ale islo o dva uplne
nezavisle nesynchronizovane oscilatory. Jeden vysiela a druhy prijima.
To su dve pomerne rozdielne veci...
b.