Rucni protahovaci skener - poptavka

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Prosinec 4 13:33:38 CET 2005

No ja nevim, zrovna do knihovny to neni moc dobry. Predpokladam ze
budete skenovat nejaky text. Co si pamatuji tak kdyz jsem to pred par
lety s timto scannerem zkousel, tak vysledny obrazek nebyl nic moc,
byl kostrbaty a o OCR nemohla byt ani rec. To to opravdu tak nutne
potrebujete a nemuzete tam dat normalni stolni o neco malo vetsi jak
A4? Zas tolik mista to nezabere (kdyz u toho musi byt i PC jako u
rucniho). Nebo levnejsi fotak... z obou jsou daleko lepsi vysledky nez
z rucniho. Na skenovani textu bych to fakt nedoporucoval a na obrazky
vubec (melo to malou barevnou hloubku).