Sninanie 12V rele so spolocnou zemou z 3.3V logiky

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Prosinec 4 13:32:05 CET 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Ale to v ziadnom pripade nie, meranim na 1 kuse nic nedokazete.
> Naco su datasheety?

Ale hej, v kazdom pripade. Nepisal som nic o puhom merani, na prvom
mieste som zmienil rozvahu (tym som mal na mysli studium datasheetu -
okrem ineho). Datasheet nehovori jednoznacne - prave v oblasti lahko pod
3V je ista miera tolerancie (okrem ineho to pochopitelne odvisi od
pozadovaneho kolektoroveho prudu).

Pan Waclavek, oba predsa vieme, o co ide a netreba takychto rozborov...

--
Jirka