kdyz bude ten patek :-)

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Sobota Prosinec 3 08:00:37 CET 2005


Me je spis zahadou, na co u benzinu ta vaha vzduchu je, podle mych
pozorovani se smes doladi lambda regulaci za vsech podminek, i kdyz je vaha
odpojena.
Mam podezreni, ze jen na prechodove stavy.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel_t
Sent: Friday, December 02, 2005 11:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: kdyz bude ten patek :-)


> Jak funguje vlastne to mereni vahy vzduchu? Vzduch sice umim vazit,
> ale je to hrozna piplacka s analytickymi vahami, vztlakovymi telesy
> apod., nedovedu si predstavit jak to muze delat auto?

Kdyz budu hledat tak to mozna najdu i s obrazkama ale ted ne, ted jdu
spat...

Nicmene princip by mel byt v ochlazovani vyhrivaneho topneho telesa
proudem vzduchu a merenim jeho odporu v porovnani s referencnim
neochlazovanym telesem. Z tohoto se pak vypocte vaha vzduchu a nasledne
davka paliva. Provedeni teles je vice a ani nevim jestli toto plati i
pro dnesni (konstrukce rok 2000 a vice) motory.

Pavel

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list