Navrh civky s hrnickovym jadrem

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Prosinec 2 18:26:37 CET 2005

Dne pátek, 2. prosince 2005 16:30 "Danhard" <danhard@volny.cz> napsal(a):
> b/ pri 100kHz a dratu 1,25 se bude jiz bude pro stridavy proud uplatnovat
> skinefekt, asi by bylo lepsi lanko stocene z prumeru 0,2 - 0,3mm c/
> podivejte se, pri jakych amperzavitech se jadro presyti, obavam se ze to je
> mene nez vasich 90Az d/ 100uH/3A je dostupna take na prachozelezovem
> toroidu

Nerikam ze to nebude hrat, nebo to bude hrat blbe (ono ve tride D moc nejde
hrat dobre, srovnejte parametry spickovych analogu a spickove tridy D) ci
nejak vic vyzarovat nez je zdravo... Ale mnohem lepsi by byla civka
vzduchova, bez feromagnetika (samozrejme ji muzete do feromagnetickeho
stineni uzavrit).

3A neni moc a ani zas az moc malo, na to bych tridu D snad ani nezneuzival.
Trida D ma opodstatneni pro vykony do jednotek W a pak od stovek W. Cokoli
mezi tim je lepe resit klasicky.

--

                        Jaroslav Lukesh