tvout + ati x300 + colr416 ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Prosinec 2 10:17:48 CET 2005

dobry den.
vcera jsem poprve zkusil propojit starou tv s novym notasem a samozrejme
nejak nejde spolehlive nastavit tvout. tech problemu je na webu 3 zadky,
tak jsem se jen chtel zeptat jestli tuhle kombinaci notasu ibm s ati
x300 + starou 416_ku(scart s cudlikem) nekdo nema, aby nepatral v
kabelech atd. se stolmim PC + ati 7000 ta tv slape, ale s notasem nejak
ne. obcas i probliknul obraz, takze asi nejaka spatna autodetekce, matne
si vzpominam ze se nekam lepil odpor. v ovladacich neni polozka
"vynucena detekce". jinak kabel je minidin+jack_stereo+cinch/scart.
pokud muzete nekdo strucne naznacit.
dik za info.