kdyz bude ten patek :-)

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Prosinec 2 07:22:07 CET 2005

Tak je fakt ze honda je s benzinovymi motory a vubec technikou hodne vepredu
, ale ja pro blbnuti mam Opla kadeta GSI s motorem 2.0 motor ma r.v. 91 a ma
to standardne cca 115kW  po mensich upravach (program ridici jednotky,
vyhozeni katalyzatoru, lambda sonda) to ma nejakych 130kW . Takze zas bych
to s tou glorifikaci hondy neprehanel i kdyz je fakt ze ten motor je mladsi.
Vahu vzduchu to ma a studeny vzduch tomu pomerne vyrazne pomaha hlavne jde
daleko ochotneji do otacek .

P.S. Jednou jsem mel v privodni roure vzduchu ktera vede od filtru k te vaze
vzduchu diru jak palec a autu se to moc nelibilo :) Cukani pri malu plynu
vyssi volnobeh a silena spotreba.

snehulak