OT: kdyz bude ten patek :-)

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Prosinec 1 22:58:57 CET 2005

>muze to fungovat, nebot benzin obsahuje vodu. Jsou-li polymery vody rozbity,
>muze mit motor vetsi tah a tim i nizsi spotrebu. Zavodni auta taky maji
>vstrikovani vody do paliva.

Obavam se, ze tady jde o dva ruzne jevy. Primes vody ve spalovane smesi ma
pozitivni vliv na vykon motoru (coz se ale neda rici o zivotnosti motoru).

Vazebna energie tech vodnich 'polymeru' nestoji v porovnani se spalnym
teplem benzinu za rec. Obsah vody v benzinu taky nebude nic moc. Navic
jednotlive molekuly vody budou asi oddelene molekulami uhlovodiku, takze
tvorba nejakych vazeb bude dost ztizena ne-li nemozna.

Jsou to sice takove akademicke uvahy od stolu, ale kdyby to melo doopravdy
takovy pozitivni ucinek na spotrebu, bude to montovat kazda automobilka
seriove na vsechny auta a nebude se drbat s nejakym vicebodovym
vstrikovanim a ja nevim jakymi dalsimi vymysly.

J. Hanzal