OT: kdyz bude ten patek :-)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 1 22:48:03 CET 2005

Dne čtvrtek, 1. prosince 2005 19:32 Aleš Chlubný <Ales.Chlubny@seznam.cz>
napsal(a):
> Narazil jsem na tohle
> http://www.aukro.cz/show_item.php?item=73638702
> Nejsem chemik tak bych se chtel zeptat, jestli tenhle "zazrak na vsechno"
> muze opravdu fungovat. A kdyz jsme u toho, videl jsem dost navodu na
> odstraneni tvrdosti vody pomoci mag. pole, co vy na to? :-)

muze to fungovat, nebot benzin obsahuje vodu. Jsou-li polymery vody rozbity,
muze mit motor vetsi tah a tim i nizsi spotrebu. Zavodni auta taky maji
vstrikovani vody do paliva. Tuhle jsem jel s warbecem kdyz se pri zemi valela
mlha a na useku kde to jedu 100 jsem pri stejne sotva seslapnutem plynu
(jezdim tama pomerne casto, 1-3x tydne) jel >120 az jsem se divil. Samo ze to
nebylo hned po startu (to kdyz je mlha, tak warbec se studenym motorem vubec
netahne), ale po 20km jizdy.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux