Pajeni bezolovnatou smesi SN AG CU

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 1 21:36:38 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 1.12.2005:

> Jen se chci v tomto threadu zeptat: pajeni bezolovnatou pajkou mi
> snad pri mem bastleni v blizke dobe nehrozi, ale jak je to se
> "zelenymi" soucastkami, ktere maji bezolovnatou upravu. Lze je pajet
> klasickym olovnatym cinem? (zrovna mam objednany nejaky vzorecek od
> TI, ktery je bezolovnaty).

Ano, jde to. Uz jsem to zkousel a nepozoroval jsem nejaky rozdil.

> P.S. Jde mi o jeden kousek domaciho bastlu nikoliv o prodavani
> vyrobku, takze me zajima jen, jestli to proste pajeckou pripajim
> nebo mam cekat nejake problemy.

Nevim, co rika nejaka odborna literatura ci nejaci odbornici, ale ja v
tom zatim nezaznamenal nejaky problem. Take uz mam nejake NoPb
soucastky a pajel jsem je normalne olovnatym cinem, stejne jako jsem
jsem je pajel olovnatou pajeci pastou pomoci horkeho vzduchu. A bez
nejmensich problemu.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem