Regulace 1/4hod maxima

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Čtvrtek Prosinec 1 09:08:45 CET 2005

Toto mi zavana regulaciou niecoho ineho - zvaneho ucinnik.

Ak je ucinnik prilis maly ( velka indukcna zataz ) tak sa da
"reguloavat" 3 sposobmi:
1. vypnut zariadenia, ktre su velmi indukcne
2. pripojit kompenzacne kapacity
3. zvacsit realnu zlozku ( teda zapnut nieco odporove a pre istotu s
velkym vykonom )

;-)))

Dodo