OT: import dat do Excelu a ulozeni (z/do *.csv)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Srpen 31 21:09:38 CEST 2005

Ykus nastavit nekde ve formatu cisla, abz se neyobrayovalo v  exp.
tvaru.  Mam pocit, ye to takhle excel prevede, pokud je tech cisel ya
sebou moc.
Ja jsem na to kdzsi vzyral meyerou. Bzlz to tel. cisla tak to bzlo jedno.