Vyroba klimaticke komory

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Srpen 30 14:41:21 CEST 2005

Myslim, ze se na ten polystyren muzete i vykaslat. Ja podobne susim
fotorezist: krabice do ktere foukam fenem. Nastavenim jak moc fen
fouka do krabice/do volneho prostoru jsem schopen "nastavit" teplotu
na 70 stupnu. Vy sice budete mit vetsi bednu (== vetsi ztraty), ale
zas vykon fenu a horkovzdusky...
Marek