Zavada D8ckove kamery

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Srpen 29 22:43:35 CEST 2005

Tohle vypada na posun paskove drahy vuci hlave - stopy "nesedi" a
interferuji  ( jsou citelne ) treba jen kazda treti (pravidelne) To same
muze byt pri zmene rychlosti pasku vuci hlave. Kdyby byla rot. hlava
ulomena, tak je obraz silne zactvereckovany , nebo zadny.(Jinak  u
spinavych, nebo osoupanych  hlav se projevuje zavada - "rozkostickovani"
obrazu treba pri rychlem pohybu.) Pocitam ze prevodnik A/D ( jestli je u
tohoto modelu moznost pouziti) je funkcni OK.  Nejspis se pri namotani
pasku ( na kladku posunu pasku - trn??) nasilne nepatrne ohnulo sasi,
pripadne cast, na ktere je trn a pritlacna kladka. Mozna vizuelni
porovnani mechaniky s jinou kamerou stejneho typu, pripadne provoz s
oddeklovanymi dvirky a zkouset hybat s paskovou drahou.
Nektere vodici trny mivaji na konci drazku na sroubovak a otacenim se da
stelovat vyska pasku vzhledem k bubnu. A to jak pred bubnem, tak za.

Vubec netusim, kolik by stal servis takove zavady. Nicmene tyhle starsi
D8 maji kvalitnejsi obraz nez kdejake nove 3CCD shity - takze by stalo
za to se do servisu podivat. Tuhle jsme koukali na obraz ze staricke D8
(TRV-110) a new 3CCD od Panasonicu a ta  old ( 7let) Sonka  porazila
Pana na cele care !
I nove modely od Sony uz maj objektiv jak zrnko maku, mechanika  ala
walkman  a dotykovym LCD upatlanym od prstu tomu dali  korunu. A
kvalirnejsi modely zas stoji okolo 30 kKc a vic.

Honza