Dotaz na pamet EEPROM SST 39VF040.

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Srpen 29 17:16:11 CEST 2005

Jirka wrote:

> http://www.sst.com/sales/europe.xhtml?country=Czech+Republic
>
> To uz je dneska "u nas"...

Mno to nie je celkom tak; jedna sa tam o viacstupnovy system predaja
(distributor-dealer apod.) takze priamo u uvedeneho "sales
representative" ActiveComp nepochodite, ak neberiete niekolko vagonov.
Mne sa od Active Components dostalo nasledovneho presmerovania:
We do have authorised Distributor which are Future Electronics;
MSC/Gleichmann and Unique.
Neviem ako Future a Unique v CZ, ale MSC ma priame zastupenie v CZ:
http://www.msc-ge.com/cgi-bin/frame.pl?url=/e/kontakt/kontakte/kromeriz.html:language=e
tak pripadne skuste tam.

Inak co sa tyka ekvivalentnej nahrady, ide o pomerne "normalnu" 8x512kB
FLASH na 3V a bez pozretia datasheetu (t.j. bez zaruky) tipujem ze so
standardnym pinoutom, ale ekvivalentnu nahradu by som si bez znalosti
zariadenia netrufal odporucit - ak zariadenie z flashky len cita (napr.
bootuje), tak takmer akakolvek 3V FLASH s rovnakou kapacitou; ak aj
zapisuje, tak rozhodne nic ine len original, a to by som si este dal
pozor na pismenka za (myslim, ze by mohli oznacovat pritomnost
chraneneho boot bloku - a ak tam je, tak nemusi bezne nizkonapetove
programovanie stacit...)

wek