ovladani radia pod volantem

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Srpen 29 07:28:27 CEST 2005

Me osobne by zajimalo, pokud je ovladani primo _na volantu_ jak je reseny propojeni tech tlacitek - kdyby tam byly draty, tak se musej casem ukroutit, prece jen volant ma rozsah nekolik otacek. Kdyz je na volantu jen ovladani klaksonu, tak si dovedu nejak predstavit, ze je tam nejaka tycka, co vede stredem hridele a vlastni tlacitko by bylo pevne ulozeny.

P.K.