RE: OT: Počítače a bankovnictví - KsLogger - je to freeware , těžkej průser

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Sobota Srpen 27 13:42:26 CEST 2005

Pavle,

již chápu, já router nemám, pouze USB ADSL modem,
a teď již vidím, že jsem šetřil na nepravém místě.

Martin

P.S. Omlouvám se všem, že jsem šířil "paniku",
stačilo jen pouhé RTFM z mé strany.