RE: OT: Počítače a bankovnictví - KsLogger - je to freeware , těžkej průser

Milan Lysa Milan.Lysa@progeo.cz
Sobota Srpen 27 13:01:08 CEST 2005

> Jsem také Matěj, když X-Clean zahlásil,
> že to našel, tak jsem jako BFU dal Remove It! ,
> tedy vymaž to a nyní bych to rád debugoval,

Odkaz na ten program je uveden u Vašeho prvního e-mailu s hlášením od x-cleaneru.
http://www.kellysoftware.com/assets/programs/ksLogger.zip
V readme.txt je popsáno, co to dělá, postup jak to instalovat i odinstalovat, že to loguje klávesy a názvy otevřených oken.
Ještě to doma zkusím, jestli to neotvírá nějaké spojení ven, ale s největší pravděpodobností to dělá jen to, co má.
Je opravdu škoda, že jste ho smazal, mohl jste zkusit na klávesnici napsat "šéf je idiot" a čekat, jestli ty logy opravdu někdo čte :-)

Milan