OT: Počítače a bankovnictví - KsLogger - je to freeware , těžkej průser

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Srpen 27 12:57:42 CEST 2005

Doporucuji pecliveji si precist co ten program umi...
Nic nikam neodesila, log soubor zustane na pocitaci, jen muzete zvolit
jmeno souboru a cestu...
Tim padem odpada moznost, ze jste to nekde nechtene stahnul. Hledejte ve
svem okoli, kdo to tam nainstaloval...
Tony OK1HMA