RE: OT: Počítače a bankovnictví - KsLogger - je to freeware , těžkej průser

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Sobota Srpen 27 11:40:27 CEST 2005

> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
>
> Dle mého názoru je problém výhradně mezi klávesnicí a
> opěradlem židle. Zavirováno jsem měl naposledy před více lety
> a to DOSovými viry, když jsem někomu půjčil notebook. Antivir
> pustím tak 1-2x do roka (většinou když instaluji nějaký
> program sosnutý z netu), abych se vždy dozvěděl, že viry jsou
> jen adresáři pro ně určeném, tedy ve sbírce:-) Spyware jsem
> měl jen jednou.
>
> Používám IE a OE, mám vypnutý FW, zapnuté sdílení, RPC, RDP
> i net send. Mám zapnuté automatické přihlašování. Než jsme si
> [...]

To jste fakt "borec", já když se chci "pobavit", tak na 5 minut
zakáži FireWall a většinou do 3 minut je tam tak 10 odchozích
i příchozích spojení na IP adresy, které jsem v životě neviděl,
pak samozřejmě natvrdo rebootuji a úplný scan systému :o)
Možná ani o tom nevíte, ale někdo Vás možná pěkně sosá.
Zkuste si z www.sysinternals.com stáhnout utilitu TCPView,
je to freeware a možná se budete divit.
http://www.sysinternals.com/Utilities/TcpView.html

Martin