Dotaz na pamet EEPROM SST 39VF040.

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Sobota Srpen 27 07:58:55 CEST 2005

Dekuji vsem (dvema) za odpovedi.
Na google jsem samozrejme datasheet nasel, ale to mne ted
nezajima, predpokladam, ze si jej dukladne prostudoval vyrobce
toho zarizeni a podle nej to zarizeni zkonstruoval. Mne spise
zajima, co je to za pamet - zda je to zivy typ nebo neco
zastaraleho, co uz se tezko shani, zda se pouzva bezne napr. v MB
(ze by se z nejakeho vzrazeneho pocitace dala vydloubnout popr.
zda je u tohoto typu nejaky zvyseny vyskyt poruch apod.

Nejlepsi by pro mne byla odpoved:
"Na Masarykove nabrezi v trafice  to prodavaji za pet korun do
kornoutu." ze bych se tam hned v pondeli vydal s petikorunou a
kornoutem, popr. ze toho nejaka firma nakoupila vetsi mnozstvi a
par kousku nam muze odprodat. Dopisovat si s nekym ze zahranici,
byt zastupcem pro Czech Republik (o jakem minimalnim mnozstvi by
asi byli ochotni se bavit?) je pro mne moc zdlouhave. To zarizeni
musi bezet a nejsem rad, pokud existuje moznost, ze nebezi tak,
jak ma - programator opakovane indikuje chybu v jednom byte.
Protoze se jedna o firmware (vyrobce nam poskytl upgrade a chteli
jsme ho naprogramovat) do ktereho nevidime, nemohu posoudit jak je
ta chyba zavazna a jak se muze na funkci zarizeni projevit. Je tu
nekdo, kdo ty pameti pouziva a ma s nimi prakticke zkusenosti?