RE: OT: Počítače a bankovnictví - KsLogger - je to freeware , těžkej průser

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Srpen 26 17:09:08 CEST 2005

Pokud si vybavuju, tak přes Firefox se mně do PC za poslední rok nic
nedostalo. A přístup do banky jenom s heslem - NO COMMENT!

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death