RE: OT: Počítače a bankovnictví - KsLogger - je to freeware , těžkej průser

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Pátek Srpen 26 16:54:47 CEST 2005

Jirko,

na pochybné stránky fakt nelezu,
mám rád jen soft fotky jako na www.ukazse.cz ,
kategorie Ženy-ostatní, Erotika.

Počítač sdílím s více lidmi, ale mají vlastní
profil a ještě pracují defacto pod dozorem.

Také fakt nevím, kde se to tu vzalo, pro jistotu
jsem v FireWallu zablokoval defacto vše
co nutně nepotřebuji.

Jsem také Matěj, když X-Clean zahlásil,
že to našel, tak jsem jako BFU dal Remove It! ,
tedy vymaž to a nyní bych to rád debugoval,
to co jsem měl na hardisku
a zjistil z toho dannou IP adresu a pokud
by to bylo v ČR, tak ... domysli si.

Teď mám nastaveno při přihlašování do WinXP
scanování, jo a mám nějakou free verzi X-Clean,
kterou jsem díkybohu stáhl z www.xblock.com .

Jo a k těm klikáním na odkazy, čtu různé
konference jako tato HW a někdy člověk fakt
neví ani zde co se pod danným odkazem skrývá.

Tož tak

Martin