Moduly pre DDS generator - prieskum zaujmu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 26 14:17:12 CEST 2005

Ja predbezne od kazde dva kousky, ale take budu vedet presne az to bude
nekde videt co a jak. Take to rizeni je docela zasadni - bez neho je to
mrtve a ja momentalne nemam cas se tim zabyvat.

Nevykladejte si to nejak zle - je mi jasne ze to neni vydelecny projekt :-),
ale jen jako vysvetleni toho, ze dokud to nebude vyreseno tak jsou mi desky
nanic.

Uz se tesim na nejake dalsi info.

RadekCX