Jak s nakupem nove TV?

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Srpen 26 09:41:20 CEST 2005

Prosim pritomne jedince zabyvajici se prijmem/sledovanim/zaznamem TV
poradu o doporuceni v nasledujici zalezitosti (ja sam, ac servisman,
tyhle novinky proste zatim neresim a dotaz finalne neslouzi pro me):

dotycna osoba si na stara kolena chce poridit novou TV. Potreboval bych
hlavne vedet, jak to je s avizovanym prechodem na digitalni vysilani,
cim se vlastne tento signal zpracovava (pridavne set-top boxy ke
klasickym prijimacum nebo i primo specializovane TV?) atd.

Zatim je v prislusnem miste pouzivani situace takova, ze se prijimaji
ctyri ceske programy (analogove v IV. a V. pasmu) ve vcelku uspokojive
kvalite. Nevypada to, ze by dotycna osoba mela nekdy zajem o jine
(zahranicni) programy, ale tyto ctyri bude chtit zachovat. Maximalne
mozna nejake filmy (kvalitni klasicke), prirodopisne/cestopisne porady
apod., coz by snad pripadalo v uvahu v ramci toho digitalniho vysilani -
satelit asi ne. Lokalita je Paha.

Klidne se rozepiste vic, ja se na TV koukam tak na zpravy na CT1 a zcela
vyjimecne na neco jineho, pokud me to zaujme, jinak tyto bedny vcelku
duverne znam/resim na soucastkove urovni, ale
uzivatelska/programova/prijimaci/"normova" sfera je pro me prakticky
spanelska vesnice...

Diky
--
Jirka