Mereni vlhkosti dreva ?

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Srpen 26 09:10:00 CEST 2005

VJ napsal(a):

> K vasi domence ze suche drevo ma byt skladem asi tolik, pokud bychom meli
>  mit skladem vsechny profily bezne pouzivane ve stavebnictvi (od 20x50mm do
> 200x300mm)
>  s krokem po 10mm ve vsech beznych delkach, museli bychom mit na sklade
> material asi za ctvrt miliardy = blbost.

Ale ale.... A ze to drive slo? Ony se totiz (pokud vim) nechaly nekolik
let vysychat cele stromy (klady, kmeny nebo jak tomu mozna jinak rikate)
a z tech se rezalo podle potreby...

Jinymi slovy, kdyz budu po vas
> chtit,
> aby se na stroji zobrazovala rychlost neceho v loktech za tyden, asi taky
> nebudete mit
>  takovy pocitac skladem.

Tak to jsem fakt vubec nepochopil. Srovnavat specializovany pristroj s
(ne)dostatkem kvalitni primarni suroviny?

--
Jirka