OT Vymahani penez

turby@chips.cz turby@chips.cz
Středa Srpen 24 18:14:43 CEST 2005

Zdravim,

 presne tak, oslovit alespon trochu dobreho pravnika a podat zalobu na
 vydani platebniho rozkazu. Exekutori to umi z kazdeho dostat pomerne
 rychle a jak casto rikaji, 100 tisic ma nekde v majetku skoro
 kazdy... Jde to dnes pomerne svizne, delame na komplexnim systemu pro
 velkou advokatni kacelar co vymaha desetitice i malych pohledavek a
 mesicne jich prozeneme systemem nekolik tisic. Vyplati se to proto,
 ze i pokud dluznik dluzi 100Kc tak musi uhradit i veskere naklady na
 rizeni a tedy i pravni zastupovani a soudni poplatky. Tudiz nakonec
 to veritele nestoji nic a navic ziska urok z prodleni. A dluznik se
 divi ze z puvodnich 100Kc musi platit nekolik tisic.

--
 turby@chips.cz