Kladny trojnohovy reset - MCU

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Srpen 24 10:21:57 CEST 2005

Ospravedlnujem sa za uklepnutie.

> Muzete uvest priklad? Ja jsem se s tim jeste nesetkal i kdyz si asi
> takovy pripad umim predstavit.

No z '51 napr. AT89C51ED2/RD2 (a mozno aj ine ex-temicovske, neskumal
som), SiLabs rady F120 a F130 urcite, ostatne som neskumal. Dalej napr.
rad 16bitovych jednocipov od intela '196.

Nie zeby som si v tejto oblasti robil nejaky zvlastny prehlad, ale v
skutocnosti ma zaraza, ze takato trivialna zalezitost, ktora vsak ej pre
navrh systemu dolezita, nebyva patricne vyrobcami podchytena...

wek