Tyristor a triak po preťažení prúdom.

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Srpen 24 09:39:03 CEST 2005

 Neni to odpoved na Vas dotaz ale: Ja jsem tesil prepetovou pojistku u
zdroje pro TRX (30A/14V)  tyristorem produkce CKD ( 150A) takze pracuje
s rezervou. Tyhle tyristory se daj sehnat za cenu okolo 200 kc / kus a
mozna je to i pro vas elegantnejsi reseni, nez destruktivni ochrana s
poddimenzovanym ty. Problem muze byt patrne pouze velikost  ( prumer cca
3 cm, delka cca 5 cm, zavit  M15)   :-)