Orcad and FPGA

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Srpen 24 07:16:41 CEST 2005

Zatim bez reakce, ale je dalsi problem, v zarizeni je Spartan XCS10... ale
podpora ve WebPack je zrejme jen pro rady Spartan II, 3
Je nejaky volny SW s podporou rady XCS10...?
Dik za info, asi se se zadavatelem budu muset dal domluvit,ale dostal jsem
ten projekt tak nejak rychle a kontakty jeste nemam.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Tuesday, August 23, 2005 2:02 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Orcad and FPGA

Zdravim, mam to pred sebou poprve a moc se v tom neorientuju, dekuji za
nakopnuti:-)
Mam Orcad 10, v capture nakreslene schema s pouzitim knihoven pro FPGA
(napr.prvky nand2b1, fdrs atp.) je to pro Spartan. To jsem dostal a
potrebuji to upravit.
Pak mam od xilinx WebPack
Mam informaci, ze se v orcadu udela netlist (nevim ale jaky pouzivali typ) a
WebPack se postara o zbytek. Zkousel jsem VHDL, ale evidentne tam byly
nejake nesrovnalosti typu portu (in/out) a XST synteza generovala chyby, coz
je divne protoze ma jit o funkcni projekt, navic nejak nahrazuje ty knihovni
prvky black boxy -nejak si nepriradi prvky z knihovny, nejaka nastaveni
knihoven jsem nenasel.
Neni mi dal jasne,jak je definovano prirazeni pinu.
Zajima me, jestli je jiny "bezny" postup, abych nevypadal jako vetsi nez
velky blbec az budu zkoumat jak to doposud delali. Zatim jsem zkousel jen
nejaky projekt do CPLD, ale primo pres VHDL a ne schemata.