OT:Re: Kamera - infra - hlidani

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Srpen 24 00:00:27 CEST 2005

>1) kradez je v tomhle vohnoutskem narode znacne rozsirena a ja bych za
>to snad uz strilel. Problem je ovsem i v tom, jak je nastaveny cely
>system a z toho vyplyva situace, ze je velmi problematicke se temto
>smejdum branit. Malo agresivni postupy jsou jim k smichu a neucinne, za
>ty jen trochu agresivnejsi reprezentanti "statu" zavrou nebo jinak
>postihnou puvodni obet...

Dohajzlu, ja tohle souvisi s touhle konvi a technikou? Skoda, ze jsem
si tuhle placal jatra vo tom, jak se tu furt mele politika, globalizace
a jiny zvasty....
Hlavne, ze se tu nekteri ohani pravidly ( a spatne zadavanymi prispevky
jako Reply na stavajici tema) pricemz neumi ani svuj zvast oznacit OT.
Je tu nakej ADMIN? Dyk to neni mozny!