Menic pro zarivku z 12VDC

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Srpen 23 23:41:33 CEST 2005

Jirko, kdybys ty cetl treba muj prispevek, nebo se trochu zamyslel, tak
ti (snad) dojde, ze  vzdy se najde nekdo ( treba novy clen ) kterej to
udela  prave takhle blbe. ( pro nej nejjednoduseji a logicky )
Spis me zacina vadit, jak se tu par jedincu  snazi takove cleny
donekonecna napravovat a poucovat.Jak vidis - marne, pte ze za cas zas
nekdo takovej najde. A musim se priznat, ze ja cet pravidla konve az
dlouho po tom, co jsem ji prihlasil  (manualy ctu taky az kdyz je "zle")
Ale to nic. Snad casem pochopite, ze kdyz stromem nepohnete, ze ho
budete muset nejak elegantne obejit :-)
Honza