Kamera - infra - hlidani

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Srpen 23 22:19:19 CEST 2005

Mozna by stacilo misto fotaku jen odpalovani blesku. Kdyz zajdete do
fotolabu nasypou Vam plnou tasku jednorazovych fotaku s bleskem (sam tam pro
ne chodim kvuli elytum) - bude to vypadat jako opravdovej fotak a pro
blesknuti staci jen sepnout kontakt na zaverce.
Cim se to sepne je uz celkem jedno dle fantazie.

RadekCX