Kamera - infra - hlidani

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Úterý Srpen 23 22:06:16 CEST 2005

No vida, ja uz myslel ze se to tema zase uplne zvrhlo jako obvykle.
O fotaku jsem uvazoval,
ale ne timhle smerem. Proste jsem se tak nejak sverepe drzel toho infraku :-)
Mohu se zeptat, pokud to neni tajne (abyste mne pak nemusel zastrelit za vyzrazeni)
jakpak to bylo spinane ? Mel to na drat, pripadne jinak ?

S tim vyresenim dal :
> ale uz vedi, ze se neco deje. Vypustit poznamku, ze to resi kriminalka a
> mate na cas pokoj. Oni pak nevi kdo tam to zarizeni dal a co se bude dit.

je to presne to, co by asi delal on. To by mohlo zabrat.

Diky Hankovec