Kamera - infra - hlidani

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Srpen 23 20:33:23 CEST 2005

Hezký večer,

    přisvětlovací reflektory existují, jsou to takové podivné reflektory
co nesvítí, ale hřejí. Měla jsem v ruce 50W a tan dosvítil na 10 metrů
(delší místnost nebyla) a kamera byla taková obyčejná pro zabezpečovací
systémy a průmyslovou TV s interní synchronizací, nic speciálního.

    Někdo tu psal, že to není moc k poznání. No nevím jak s obyč
videokamerou, ale tahle kreslila hezky. Normální obraz jako ve dne, tak
i v IR oblasti. Jen to bylo trošičku více kontrastní.

    Všechno to je k dostání u firem s TV technikou a je to hezká
stavebnice. Kamera, nějaký rekordér, reflektory, ale jak to napájet
nevím, přeci jenom to docela slušně baští proud. 50W je 50W + všechno to
kolem. Místo PIRka bych dala zvukové nebo mikrovnné čidlo. Má větší dosah.

        Jinou otázkou je, jestli se vyplatí taková investice a co pak s
natočeným materiálem. Ale to není součástí dotazu.

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

David Hankovec wrote:

>Zdravim konferu.
>Panove znamy na mne mel dotaz na reseni nasledujiciho problemu:
>Ma rybnik a kazdou chvili mu tam nekdo z vesnice pytlaci. Jsou to vesmes zname firmy, ale za ruku nikoho nechytil.
>Rad by si tam nainstaloval kameru, aby jim to mohl omlatit o hlavu, ale protoze tam nema elektrinu,
>prisel s nasledujicim dotazem.
>Zda by bylo mozne, aby kamera snimala ve tme, osvetleni pomoci infra, spinane pohybem.
>Osvetleni pri pohybu napr. halogenem nechce, chce to skryte. Bude to schoven v nejake boude,
>co tam ma.
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0533-5, 20.08.2005
Testovano: 23.8.2005 20:33:32