Kamera - infra - hlidani

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Úterý Srpen 23 19:36:29 CEST 2005

Diky zatim za obe reakce.
Na ty firky se kouknu, no a diky koneckoncu i Jirkovi.
Ja tohle vse vim, ale znate to - kolikrat clovek dela i to, o cem ma jiny nazor.
Mimo jine on to nechce k soudu, ale proste mi rikal, ze si za dotycnym dojde
a promluvi si s nim s tim, ze uz ma neco v ruce atd. A prave ze je to na vsi
takove rozhlaseni "dobe povesti" by mohlo byt ucinnejsi nez nejaky postih
v soudnictvi. Mimo jine na primy dotaz mi rekl, ze to chce pro sebe, ne policii.

Bod 2 - vim ze na infra tezko neco uvidi, i jsem mu to rikal, ale
pak jsem si rekl - treba uz nekdo neco resil a vi jak na to,
nejhorsi (si myslim ja) je, pokud si reknu - ja to nevim, a nikdo nic
jineho taky nevi vic.....to je nejhorsi reseni, proto se ptam na konfere.

Bod 3 - o paprsku jsem taky premyslel, nevadilo by kdyz to spusti
relativne cokoliv, tak si pak zaznam projede sam a vyselektuje,
PIR taky neni neomylny.

Dalsi body - on to treba casem sunda nebo zamaskuje, na to, ze to nekdo
urve (znam pripad, kdy si clovek dal k alarmu do chaty fotak a zlodej
misto aby si odnesl flasku rumu zdemoloval pul chaty, aby se dostal k te fotce)
mi rekl, ze to bude snad mit nekde na strome........:-)), momentalne tam
ma snad nejake imitace kamer, co se toci a blikaji na 2 tuzkove.

Ale jak jsem psal, tohle je vsechno podruzny problem, ktery ac s tim souvisi mne jako
technika nezajima.
Spis mne zajimalo prave to, zde je vubec mozne uvazovat o infra, prisviceni infra
a jestli nekdo nema zkusenosti s takto zaznamenavanym obrazem.
Proste technicke reseni.
Osobne je mi to celkem jedno, jak to dopadne, protoze mu reknu "hele nejde to rozumne udelat"
a hotovo. Ale je to znamy, a zeptal se, tak jsem rekl, ze se poptam.
Kazdopadne bych nerad neco bastlil s nejistym vysledkem a dam prednost profi.

Diky. David Hankovec